Anna Maj

Odpowiada za budowanie strategii oraz tworzenie modeli współpracy między bankami i partnerami FinTech (dostawcy technologii, startupy), w szczególności w ramach projektów Open Banking, Digital Transformation.    Posiada 18 lat doświadczenia zawodowego w sektorze usług płatniczych i bankowych (Citigroup, T-Mobile, mBank, PayTel) na stanowiskach związanych ze strategią, zarządzaniem produktem, innowacjami i sprzedażą. Specjalizuje się w cyfrowych usługach płatniczych: akceptacja kart płatniczych, e-commerce, mobilne płatności, open banking. W latach 2013-2016 zarządzała agentem rozliczeniowym/instytucją płatniczą PayTel SA.     Wprowadzała jedną z pierwszych internetowych bramek płatniczych w regionie CEEMEA, cyfrowy portfel oraz platformę płatności mobilnych, jak również pionierski projekt agregacji kont bankowych. Zarządzała wdrożeniem pierwszej aplikacji bankowości mobilnej w Polsce oraz międzyoperatorskim projektem płatności mobilnych.